torsdag 10. desember 2009

Kjærlighetsbarnet

selv om jeg befinner meg i amerika, betyr ikke det at jeg ikke får med meg hva som skjer på hjemmefronten, og ellers i verden generelt. man må jo holde seg oppdatert. hvordan ellers skulle jeg fått med meg store verdensnyheter som at en ukrainsk gutt døde etter at en tyggis eksploderte i munnen hans? eller dette med at obama besøker norge og dropper ALT, inkludert nobelkonserten. det hadde forøvrig jeg også gjort med tanke på den heller middelmådige ansamlingen av artister nobelkomiteen dette året disket opp med. hadde det vært jeg som bestemte, ville heller denne karen stått på scenen... og. jeg kan ikke noe for det. men noe i meg har lyst til å si at dersom jagland og rybakk hadde fått barn sammen, hadde dette vært resultatet. og de hadde vært tilgitt alt. alt.

1 kommentar: