torsdag 21. januar 2010

En persillekvast forteller

Hah. NAV. Nå kan dere ha det så godt. Meg får dere ikke kloa i med det første. Etter hele to uker som dagdriver og døgenikt, kom nemlig arbeidslysta og trengte seg på. Og det var ingen motstand å spore i denne kroppen nei. Jeg er tilbake på min gamle arbeidsplass, den vidunderlige Lille Persille. Mye har skjedd der siden sist, men de gode verdiene har overlevd både finanskrise og medfølgende kollektivt moralsk forfall. Og maten, kaffen, servicen og effektiviteten har blitt enda bedre. Tre dager med salatschmuts under negla, og jeg er igjen i balanse. Skulle ikke så mye til.

OG. Vet du hva: Vi fikk Samza-brus idag. Nesten i allefall. Søbogaard Brus med bringebærsmak. Den er himmelsk. Og det aller fineste: den er økologisk og kommer i knallROSA bruskasser. Gjett om jeg har stjælt to da? (Ja, det har jeg) Det skal bli til innredning. Fremdeles litt usikker på om de faller i smak hos Mannen, men vi pleier jo alltid å finne fram til noen OK kompromisser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar