fredag 21. mai 2010

Susanne og den store hvite telefonen

Da er det bare å ønske Beach 2010 hjertelig velkommen, for makan til slankekur har jeg ikke vært borti noen gang. To dager og to netter med høylytte rop etter elgen, både i full offentlighet og i heimen, har sannelig gjort underverker med fasjongen! Matlysten ligger på samme nivå som hos en middels stor gnager, og klarer jeg å holde meg her ser jeg fram til en sommer uten den minste bekymring for hva bikinibilder skulle angå. Heia omgangssyken!

6 kommentarer:

  1. Den knekkingen der er jeg så absolutt skeptisk til altså, ikke rart yogalæreren min en gang sa at om man begynte å gråte når man yogerte var det ikke rart i det hele tatt siden musklene blir så manipulert. Dakar Susielus :/

    SvarSlett
  2. Om du er fysen på mer bør du ta mandlene - kiloa renner av deg som snørr fra et nesegrev. Lykke til.

    SvarSlett
  3. Yogaforbud har jeg jo allerede fått,men en bjelle burde kanskje ringt allerede når fru yoga brettet meg i to den dagen. og sigmund, jeg liker tipset ditt, er generelt tilhenger slankemetoder som nyttegjør seg av kirurgi. so underrated. jeg vil si du dro to fluer i en smekk, kanskje du burde ta deg en prat med heidi montag, hu sliter jo litt med overflødig sideflesk om dagen.

    SvarSlett
  4. Huffda... Jeg hadde en sånn endagers, og syntes fryktelig synd på meg selv. God bedring!

    SvarSlett
  5. Fan, jeg trenger også en omgangssyke etter jeg oppdaget fettvalk på ryggen. :/

    SvarSlett
  6. Jeg har meldt meg på sommerkurs, og det går fra 10. juni til 13. så sjekk det ut og join om du kan!

    SvarSlett