søndag 14. februar 2010

Det gikk skikkelig dårlig

Det er nok sjanse for at det ikke er en direkte sammenheng mellom toite jeans og surstoff til hjernen, men etter forrigedagens prosjekt er jeg likevel ikke helt overbevist. Elendig beslutningsevne, rare ideer, generelt dårlig allmenntilstand, og totalt unødvendig bruk av bil til jobb (forsto at jeg ikke kunne ta sjansen på å sitte på offentlig transport med buksene zippet opp, da det faktisk var en reell fare for at kropp skulle vinne over stoff i et visst område nedpå bakpå der...)
Uansett.
Trang bukse, det går så lenge man er oppreist. Men sånn utover det, er det ikke mye å skrive om. Ut over dagen flyttet nemlig fokuset seg noe, nærmere bestemt mot min lett gjennomskinnelige arbeids t-skjorte og dagens valg av en virkelig stakkarslig BH. Spesielt artig ble det da den udugelige BHen ble byttet ut med en ny og rektig så flott en, og valgte å gjøre hevnaksjon ved å hempe seg fast i min lommebok, slik at den i stor fart ble kastet opp av min håndveske idet jeg skulle betale for ny støvsuger. Og et øyeblikk der var det like før den stakkars ekspeditøren trakk sitt siste åndedrag som ekspeditør før han ble kvalt av en katapult-BH, men det var altså bare nesten. Det gikk greit. DET gikk greit.

2 kommentarer: