onsdag 17. februar 2010

Hurradager

Nok syt.
Idag har jeg fader meg vært statist i Hotel Cæsar.

Det hele skjedde etter at jeg hadde rundet Elixia sammen med min fabelaktige aldri-for-tidlig-for-litt-morro-kompanjong, Vibeke. Skimaskin, styrke, Ashtanga Yoga, og spa. Har faktisk fått bra tak på yogaen nå, noen fordeler skal man tross alt ha, når man grunnet diverse skumle syndromer, og hypermobile ledd er forhindret fra å jogge. (Ettersom dette er min blogg, forbeholder jeg meg retten til å skryte hemningsløst av egne prestasjoner).

Altså. Egentlig er det ikke så mye mer å si om den Cæsar-greia. Det var i grunnen bare for å ha en unnskyldning til å fortelle om at jeg hadde trent.
Og nå skal jeg fortelle om at jeg har bakt. Og det går litt i samme kategori som trim, det skjer nemlig ikke så ofte. For at dere skal tro meg, så har jeg dokumentert deler av seansen med fotoapparat.


Resultatet av disse flotte ingredienser og redskaper, er horn fylt med restene av mors ostebord (Gryta har ikke hatt noe med det hele å gjøre, men hei, er den ikke flott?? Vinflaska, derimot var en utmerket kjevle!). Det ferdige resultatet har jeg ikke tatt bilde av, for de forsvant ned i magen til favoritt-pasient Rebecca fortere enn en dopa russer kan sprinte seg til OL-gull. Oppskriften på horna har jeg stjælt fra denne frøkna og med litt ekstra fuglefrø, diverse oster og calvados/granateple/pære-syltetøy inni, var det en fest for sansene.

Hvor skal dette ende spør bare jeg meg?


2 kommentarer:

  1. Hahaha, både av sprinten i går og tanken på synet av glefsinga. Men hey - jeg spiste mange men du hadde nok klart å karve til et lite fat med eksklusiviteter til å avfotografere etter jobb. Eller var de uttørket innen da?

    I dag kommer skolejentene hjem til meg for å jobbe (ja med "markers" you know), og de skal kjøpe med seg frokost. LUXUS!!

    SvarSlett
  2. Phø. De er like freske ennå. Hehe. Jeg skal ta min del av skylda jeg også, altså, jeg hadde rett og slett så mye ost innabords, at jeg hadde vansker med å servere ostesandwich uten å brekke meg. En stor takk skal du ha igjen, for det fantastiske kjevle-tipset. Hva skulle jeg gjort uten deg?!

    Mark up your life! /idé fra meg: merkverdigheter: type merkverdig kjærlighet, prestasjoner, mennesker, ja.. vet ikke jeg.. et lite innspill i alle fall.

    SvarSlett