torsdag 15. april 2010

Ekte.gal.skap

Denne helgen bærer det hjem til opphavet i Fiskelandsbyen, for å feire deres 25 års lange ekteskap. Akkurat like lenge som de har vært mamman og pappan min, har de også klart å holde sammen. De har klart seg gjennom opp til flere teltturer, oppussinger og andre typiske ekteskaps-utfordrere, og like iherdig har de bestandig gjort sitt beste for at det hjemmet jeg skulle vokse opp i, var akkurat passe balansert og harmonisk.

De har blitt malen for hvordan jeg kommer til å gjøre ting den gangen det blir min tur. Bortsett fra et par ting hist og her, riktignok. Sånn for eksempel av typen, hei, la oss bare få ett barn da! Nei, ansvaret for å ta slekta videre bør helst deles på fler enn ett individ mener nå jeg. Deres enbårne. Men nok om det. Stående applaus skal de nå i alle fall få, mine kjære to, og et hjertelig tusen tusen takk for alt det deres flotte galskap har latt meg ta del i.


Takk for at dere har vist meg hvordan posere på bilder.
Takk for at dere har vist meg at alt som kommer fra naturen er fint...


...Sånn at vi helt uten diskusjon kunne dra hit:
...og si at "idag spiser vi dette til frokost":

4 kommentarer:

  1. To så absolutte flotte mennesker. Nyt dem og nyt byen vi en dag skal flytte til og skape verdens flotteste arbeidsplass i. Ok?
    Love you muchos søta!

    Hurra for familien Næss Andersen - dere er noen av mine største favoritter (trass pastellklær ^^)

    SvarSlett
  2. Enten et trekløver eller en firerbande...?

    SvarSlett
  3. En firerbande! Som kan løpe fritt sammen med geitene, og unga til Becs og Thomas. (Er ikke geitebarnevakt en fantastisk ide?) Og de skal hete Ingrid, Lilly Marie, Mia og Jens junior.

    SvarSlett
  4. Njååå, jeg ble nesten litt rørt nå!

    SvarSlett