tirsdag 13. april 2010

Say Cheese

Denne posten skal handle om pizza. Det er litt tidlig på morgenen ennå, og med tanke på når jeg hoppet til køys igår, burde jeg strengt tatt ligget og sovet ennå. Det gjør jeg altså ikke. Og jeg er ikke den som er den største fan av å bli vekket når jeg egentlig kan sove. Så, hadde ikke denne posten skullet handlet om pizza, hadde den nok vært adskillig mer harmdirrende enn den er.

Så, en liten høflig henstilling før vi går videre altså.


Kjære naboer. Kan dere ikke være så snille å lesbe dere ned noen hakk nå. For Guds skyld, klokka har ikke passert 8 en gang. Og verken Justin Bieber, the Baseballs eller Rosenborgsangen gjør seg spesielt godt på denne tiden av døgnet. Jeg tør også påstå at før 8 om morgenen ei heller er en passende tid for å teste kapasiteten på deres nye høytalere (som jeg også mistenker at dere har plassert litt for nærme vår soveromsvegg til at det kan ha noen effekt inne hos dere - bassen havner nemlig her, inne hos meg, i min madrass. Og det er vel ikke meningen, er det?)

Så, kunne dere vært så snille å enten
a) spille en sang av Florence and the Machine, eller
b) vente med å spille så høyt til en dag det ikke skiftes ut dører mellom våre respektive leiligheter.

Sånn.
Pizza altså. Igår laget jeg pizza med alle ostene jeg hadde i kjøleskapet. Det ble stygg-godt. Oppskriften, ja den skal du få etter en liten break med hu godeste Florence.

/Og tar jeg ikke helt feil, så er Beth Ditto med i en av scenene mot slutten der. Harru sett.

2 kommentarer: