torsdag 8. april 2010

Om små gleder

Helt siden verdens minste mann He Ping Ping gikk bort for noen uker siden, har jeg lett etter en legitim grunn til å poste denne fine tributevideoen (nederst). Jeg har ikke allverdens av centimeter å skryte på meg jeg heller, så jeg tenkte at her kunne man fort ha kastet stein i glasshus. Men idag fant jeg altså en unnskyldning.

Så med fare for å forveksles med en bleikfeit, middelaldrende rogalending på tur til Thailand: sannheten er at jeg simpelthen bare elsker små asiatiske gutter.

Se bare her.
PS: for maksimal effekt, spill av begge videoer samtidig, den av Pingping er uten lyd.







3 kommentarer:

  1. Jeg er hellig overbevist om at han øverste sitter når han tisser.

    SvarSlett
  2. Fantatisk rett og slett, og hvilken deilig soundtrack, dette passet jo som hånd i hanske. Jeg vil forøvrig mellom om overlevd tannlegetur og med det været som avkler seg utenfor vinduet her satser jeg på en nydelig helg. Skaff kontanter, imorgo skal det shoppast!

    Åh, fine asiatiske små gutter. Jeg elsker´em.

    SvarSlett
  3. de er fantastiske begge to, og har virkelig gjort det beste ut av den bagasjen de kom inn i dette livet med.

    jeg elsker det bare når ping ping blir overmannet av den katten. det er ypperste-lol.

    prøv forøvrig også å spille den svenske MGP finalisten Eric Saades hitperle Manboy sammen med videoen. K9Z. /altså. Erics performance er ganske severdig alene den også altså, spesielt der han lett feier den gamle vindmaskinen ned fra MGP-virkemiddel-tronen, ved å la seg overskylle av litervis med vann fra oven. I knestående. Det er et episk grand prix øyeblikk. så stort.

    SvarSlett