onsdag 24. mars 2010

Breaking News

Her sto jeg i fred og fordragelighet og frydet meg etter å ha funnet ut at trekket til Ektorp-stolen kan strykes mens det ennå er stolen. Fantastisk!

Men så, helt plutselig, hører jeg et kjempedrønn utenfor vinduet, og der står jammen en bil som nå bare er noen cm fra å bli cabriolet, takket være et massivt isras fra taket vårt.
For å se det positive i det, hørte jeg nå isklumpene lenge før de faktisk traff bilen, så folkens, det er bare å dra proppene ut av ørene når dere går på gata, og for all del: se opp.

3 kommentarer:

  1. HERREGUUUUD! (i caps for å vise at jeg mener det).
    Jeg er dritredd for å slentre gatelangs i min egen verden, slik som jeg pleier, etter at jeg opplevde at en kvadratmeter stor isblokk knuste på fortauet bak meg. Musikk på øret er i hvertfall no-no.

    SvarSlett
  2. Og jeg som nyter Trond Brænne med "Veien" hver eneste gang jeg er ute og tusler.. Og jeg trodde VIRKELIG at faren skulle være over innen nå. Men nei. Jeg synes Oslo Kommune burde fly over byen med helikopter og lage seg et kart over de husene som fortsatt har is på taket slik at vi kan være forberedt! Ja, det synes jeg.

    SvarSlett
  3. hear hear. frøken vino, jeg har tatt din post om å se på bygårdsarkitekturen til etterretning, og ja så menn får man slått to fluer i en smekk. Estetisk tilfredsstillelse og selvoppholdelse. det er en vinner.

    beck. jeg foreslår en premie til alle flinke gårdeiere, en bukett syriner kanskje? og skulle man ikke da klare det, så får ta straffen som jeg foreslår er offentlig snøballkast med de skitne restene av snø som ligger igjen på olaf ryes plass. en mild form for steining med et hint av nylig opptint hundeavføring.

    SvarSlett